close

「million reasons lyrics」的圖片搜尋結果

女神卡卡第五張錄音室專輯《Joanne 喬安》第二支單曲 

作詞/作曲:Lady Gaga / Hilary Lindsey / Mark Ronson

很多人都誤會這一首歌是寫給她的前未婚夫 Taylor Kinney,但根據 Lady Gaga 日前在採訪裡表示說「她永遠也不會寫歌來傷害她愛的人」。其實,在她上一張個人專輯(ARTPOP)時期,她感到非常沮喪、情緒很低落。憂鬱症及焦慮症達到最高峰,甚至一度想退休,放棄音樂事業。後來,她還是選擇了留下,而其中的原因就是無論如何都支持她的死忠粉絲、跟她熱愛音樂的心!

「joanne album cover」的圖片搜尋結果

小妹不專業翻譯,如有錯誤歡迎指正,謝謝!

You're giving me a million reasons to let you go

你給我百萬個理由讓你走

You're giving me a million reasons to quit the show

你給我百萬個理由放棄這場秀

You're givin' me a million reasons

你給我百萬個理由

Give me a million reasons

給我百萬個理由

Givin' me a million reasons

你正給我百萬個理由

About a million reasons

大概有百萬個理由吧

If I had a highway, I would run for the hills

如果可以,我寧願就這樣離去

If you could find a dry way, I'd forever be still

如果你找到一條出路,我就會永遠地留下

But you're giving me a million reasons

可是你給了我百萬個理由

Give me a million reasons

給我百萬個理由

Givin' me a million reasons

給我百萬個理由

About a million reasons

大概有這麼多理由

I bow down to pray

我彎身祈禱

I try to make the worst seem better

我嘗試著要讓最糟的一切看起來好一些

Lord, show me the way

主啊,指引我一條正確的道路吧

To cut through all his worn out leather

讓我能斬斷所有的牽連

I've got a hundred million reasons to walk away

我有一百萬種理由可以離去

But baby, I just need one good one to stay

但是寶貝,我只要一個,一個好的理由留下

Head stuck in a cycle, I look off and I stare

深陷其中,我不抱著任何希望了

It's like that I've stopped breathing, but completely aware

我好像已經停止呼吸,但我卻不能做些甚麼

'Cause you're giving me a million reasons

因為你給我百萬個理由

Give me a million reasons

給我百萬個理由

Givin' me a million reasons

你正給我百萬種理由

About a million reasons

大概真的有百萬種

And if you say something that you might even mean

而也許你說出你真正的想法

It's hard to even fathom which parts I should believe

我還是很難去相信哪一部分才是真的

'Cause you're giving me a million reasons

因為你給了我百萬個理由

Give me a million reasons

百萬個理由

Givin' me a million reasons

給我百萬個理由

About a million reasons

大概真的有這麼多吧...

I bow down to pray

我鞠身祈禱

I try to make the worst seem better

試圖要改善這糟透的一切

Lord, show me the way

上帝呀,請指引我一條道路

To cut through all his worn out leather

讓我從這個困境脫身

I've got a hundred million reasons to walk away

我有一百萬種理由可以離去

But baby, I just need one good one to stay

不過親愛的,我只需要一個,一個好的理由留下

Baby I'm bleedin', bleedin'

我的摯愛,我在淌血...

Can't you give me what I'm needin', needin'

你可不可以給我我所需要的

Every heartbreak makes it hard to keep the faith

每一次的心碎都使人難以保持信念

But baby, I just need one good one

寶貝呀寶貝,我只要一個好的理由留下就好

Good one, good one, good one, good one, good one

一個好的,好的,好的,好的,好的,好的...

When I bow down to pray

當我彎身祈禱

I try to make the worst seem better

我嘗試著要讓糟糕的一切看起來好一些

Lord, show me the way

上帝啊,請給我一條正確的道路

To cut through all his worn out leather

讓我能從這混亂的一切脫身

I've got a hundred million reasons to walk away

我有一百萬種理由可以離去

But baby, I just need one good one, good one

但是親愛的,我只需要一個好的,一個好的理由

Tell me that you'll be the good one, good one

告訴我,你會成為那一個好的理由

Baby, I just need one good one to stay

我的摯愛,我只需要一個好的原因留下...

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Linlin ❤ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()